De opdracht
Aartjan wilde een website die uitstraalt waar hij voor staat: exclusiviteit, ‘premium’, kwaliteit, zonder daarbij uit het oog te verliezen dat Aartjan regelmatig buiten de lijntjes kleurt.
Hoe ik dit heb aangepakt
Een nieuwe website bouwen voor de beste copywriter van Nederland: dat was een flinke uitdaging. Maar ik durf te stellen dat het goed is gelukt.
Aartjan had een ontwerp voor de website laten maken door Emma Hastjarjanto van Studio Windstil. Dit ontwerp heb ik vervolgens uitgebouwd tot een volledige website. Hiervoor heb ik een page builder gebruikt.
Een van de hoofdelementen op de website van Aartjan zijn de vele weggevers. Er staan veel e-books en zelfs luisterboeken op zijn website, die gratis beschikbaar zijn. Het is belangrijk dat deze weggevers duidelijk worden weergegeven en dat het inschrijfproces feilloos verloopt. Nadat de bezoeker een weggever heeft aangevraagd, worden zijn gegevens beveiligd doorgestuurd naar ActiveCampaign, zodat de weggever opgestuurd kan worden en de bezoeker eventueel vervolgmails ontvangt.
Aartjan schrijft ook dagelijks een blog. Hij wil daarbij niet lastiggevallen worden door allerlei technische klusjes om ervoor te zorgen dat zijn blog goed op zijn website staat. Daarom heb ik ervoor gezorgd dat hij alleen de tekst en de afbeelding van de blog hoeft toe te voegen. De rest wordt automatisch voor hem in orde gemaakt.
Het resultaat
Aartjan voelt zich helemaal thuis op zijn nieuwe website. Hij kan eenvoudig zijn dagelijkse blog toevoegen en zijn team kan zelf aanpassingen doen aan de website.