Portfolio

Nieuwe website voor Mira Saia

Mira Saia

Klant: Mira Saia

Mira zorgt voor rust in je hoofd en je bedrijf. Zodat jij blijft doen waar je het beste in bent.

Soort project:

Mira wilde graag een nieuwe website, want haar vorige website was het ‘net niet’. Het was geen slechte website, maar hij kon beter. Je zag dat er hier en daar inconsistenties waren, waardoor het soms wat rommelig werd. Ook paste het design niet helemaal meer bij Mira. Zo stonden er veel hoofdletters op de website, terwijl Mira meer houdt van vriendelijk, zacht en rond.

Samen met Cheryl van CPrecision zijn we daarom aan de slag gegaan met een design wat helemaal bij Mira past. Nu heeft ze een website die helemaal past bij Mira, en haar manier van promotie. Mira wil met haar boodschap namelijk de intrinsieke motivatie bij de bezoeker aanwakkeren om met haar te gaan werken.

Dus geen schreeuwerige popups en flashy Call-to-actions, maar een vriendelijke uitnodiging om in contact te treden, zonder daar direct een tegenprestatie voor te verlangen.

We zijn trots op het eindresultaat. Een site die helemaal past bij de huidige tijd én die past bij Mira.

Bekijk deze website:
mirasaia.nl

Twijfels? Volgens mij had ik die niet. Want je hebt al voor klanten van mij dingen gedaan, dus ik wist wat ik kon verwachten.

Ik hou van kwaliteit. Mijn oude site was het nét niet. Je wist precies aan te geven wat er miste. Waarom hij rommelig oogde. En als het rommelig is, dan is het niet kwalitatief hoogstaand. En ik geloof erin dat dat op onbewust niveau toch iets doet bij de mensen die kijken.

Je bent heel open en eerlijk. Je hebt me meteen alles heel duidelijk uitgelegd, wat mij veel vertrouwen gaf. Vooraf was me precies duidelijk wat de kosten zouden zijn. En niet ineens dat je achteraf krijgt: Jij wil een paginaatje extra, dus hier nog extra factuurtje. Daar was ik heel blij mee.

Het verschil in conversie tussen mijn oude en nieuwe site is enorm. Er is bijvoorbeeld een filmpje wat ook op mijn vorige website stond. Hier werd niet naar gekeken en ze kijken er nu wél naar. Ja, schiet mij maar lek.

Ik heb nu ook volop klantengesprekken, bezoekers die op de kennismakingsknop drukken, die een gesprek willen. Dat is natuurlijk wat ik wil, want dat is hoe ik werk. 

Ik voelde me ook heel erg betrokken bij de totstandkoming, zonder dat ik er een stressgevoel van kreeg. Niet van: ‘ ik moet elke week per se iets doen’. Soms was het wel nodig dat ik naar dingen keek, maar dat ging dan gewoon per keer. En altijd met persoonlijke contact.

Je voelt gewoon de hele tijd dat je niet zomaar iets aan het doen bent. Want een Nieuwe Website is best wel een ding met hoofdletters.

Mira Saia
Praktisch sparringpartner voor ondernemers
Dit zijn de 6 eigenschappen van succesvolle websites​

Dit zijn de 6 eigenschappen van succesvolle websites​

Of je nu producten of diensten aanbiedt, je website is een belangrijk verkoopkanaal voor je bedrijf. Het is een van de eerste dingen die je potentiële klanten zullen zien wanneer ze online op zoek zijn.

Als je niet steeds bezig blijft met je website en deze gebruiksvriendelijk en relevant houdt voor je doelgroep, loop je een serieus risico om potentiële klanten aan je concurrenten te verliezen.

In dit e-book heb ik 6 aandachtspunten op een rij gezet, waarmee je jouw website naar een hoger niveau kunt tillen.

Scroll naar boven

Download nu gratis dit e-book en leer hoe je je website nog succesvoller maakt

Leer in deze mini-cursus hoe je je website nog succesvoller maakt, te beginnen met dit gratis e-book.  Je kunt je op ieder moment met één klik weer uitschrijven.

  • Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.

Ik heb ook een hekel aan SPAM en ik ga zorgvuldig om met je e-mailadres. Naast het e-book, stuur ik je periodiek een e-mail met tips. Als je dat niet wilt, of als je van gedachten verandert, kun je je eenvoudig met één klik afmelden. Mijn privacybeleid vind je hier