Portfolio

Afbeelding van een architecturale portfolio van Richel Lubbers

Nieuwe website voor Richèl Lubbers Architecten

Richèl Lubbers

Klant: Richèl Lubbers

Richèl is vanaf 1999 werkzaam als architect en heeft veel ervaring bij verschillende internationaal bekende architecten. In 2006 richtte hij zijn eigen bureau op: Richèl Lubbers Architecten.

Soort project:

De opdracht

Richèl Lubbers was op zoek naar een nieuwe website voor zijn architectenbureau. Bij een architect spelen foto’s en andere visuals een grote rol. Meer nog dan bij de gemiddelde website. Dat maakte deze website voor ons extra uitdagend, maar meteen ook erg leuk. Waar we bij de meeste websites de focus vrijwel uitsluitend leggen op conversie, en het uiterlijk onderschikt is aan die conversie, was het uiterlijk van deze website minstens net zo belangrijk.

Hoe we dit hebben aangepakt

Zoals bij elk traject voor een nieuwe website zijn we gestart met een uitgebreide verkenningsfase. We vinden het belangrijk om onze klanten heel goed te kennen, zodat we een website maken die helemaal bij je past. Een website die, bij wijze van spreken, zit als een lekkere, warme winterjas. Samen met onze vaste designer Cheryl Porcelijn van Cprecision hebben we een pakkend webdesign gemaakt. Daarna zijn we de website gaan ontwikkelen, waarbij we rekening hebben gehouden met al bestaande content de oude site van Richèl Lubbers Architecten.

Het team van Richèl Lubbers wil zelf ook zaken kunnen aanpassen op hun website. Dat vormt een uitdaging, omdat we veel maatwerk hebben toegepast op deze website. Toch is dat gelukt, doordat we een invoermethode hebben geprogrammeerd voor projecten. Medewerkers kunnen nu projecten toevoegen aan de website door alleen de omschrijving en de foto’s te uploaden. De website doet de rest.

Het resultaat

Richèl Lubbers Architecten heeft weer een website waarmee ze hun klanten het ‘wow-effect’ kunnen geven.

Bekijk deze website:
richellubbersarchitecten.nl
Dit zijn de 6 eigenschappen van succesvolle websites​

Dit zijn de 6 eigenschappen van succesvolle websites​

Of je nu producten of diensten aanbiedt, je website is een belangrijk verkoopkanaal voor je bedrijf. Het is een van de eerste dingen die je potentiële klanten zullen zien wanneer ze online op zoek zijn.

Als je niet steeds bezig blijft met je website en deze gebruiksvriendelijk en relevant houdt voor je doelgroep, loop je een serieus risico om potentiële klanten aan je concurrenten te verliezen.

In dit e-book heb ik 6 aandachtspunten op een rij gezet, waarmee je jouw website naar een hoger niveau kunt tillen.

Scroll naar boven

Download nu gratis dit e-book en leer hoe je je website nog succesvoller maakt

Leer in deze mini-cursus hoe je je website nog succesvoller maakt, te beginnen met dit gratis e-book.  Je kunt je op ieder moment met één klik weer uitschrijven.

  • Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.

Ik heb ook een hekel aan SPAM en ik ga zorgvuldig om met je e-mailadres. Naast het e-book, stuur ik je periodiek een e-mail met tips. Als je dat niet wilt, of als je van gedachten verandert, kun je je eenvoudig met één klik afmelden. Mijn privacybeleid vind je hier