De opdracht
Richèl Lubbers was op zoek naar een nieuwe website voor zijn architectenbureau. Bij een architect spelen foto’s en andere visuals een grote rol. Meer nog dan bij de gemiddelde website. Dat maakte deze website voor ons extra uitdagend, maar meteen ook erg leuk. Waar we bij de meeste websites de focus vrijwel uitsluitend leggen op conversie, en het uiterlijk onderschikt is aan die conversie, was het uiterlijk van deze website minstens net zo belangrijk.
Hoe we dit hebben aangepakt
Zoals bij elk traject voor een nieuwe website zijn we gestart met een uitgebreide verkenningsfase. We vinden het belangrijk om onze klanten heel goed te kennen, zodat we een website maken die helemaal bij je past. Een website die, bij wijze van spreken, zit als een lekkere, warme winterjas. Samen met onze vaste designer Cheryl Porcelijn van Cprecision hebben we een pakkend webdesign gemaakt. Daarna zijn we de website gaan ontwikkelen, waarbij we rekening hebben gehouden met al bestaande content de oude site van Richèl Lubbers Architecten.
Het team van Richèl Lubbers wil zelf ook zaken kunnen aanpassen op hun website. Dat vormt een uitdaging, omdat we veel maatwerk hebben toegepast op deze website. Toch is dat gelukt, doordat we een invoermethode hebben geprogrammeerd voor projecten. Medewerkers kunnen nu projecten toevoegen aan de website door alleen de omschrijving en de foto’s te uploaden. De website doet de rest.
Het resultaat
Richèl Lubbers Architecten heeft weer een website waarmee ze hun klanten het ‘wow-effect’ kunnen geven.