De opdracht
Tamara had haar eerste website zelf gebouwd. Deze website was zeker niet verkeerd, maar toch paste de website niet meer bij Tamara anno nu. Tamara was uitgegroeid tot een voortrekker en iemand die voorop loopt in haar expertise. Nu wilde ze graag dat haar website dit ook uitstraalde.
Maar aan de andere kant wilde ze ook een website waar ze zelf eenvoudig mee kon werken. Ze wil nadrukkelijk niet voor elk dingetje bij haar webdesigner, ons dus, aan hoeven te kloppen.
Hoe we dit hebben aangepakt
Zoals bij elk traject voor een nieuwe website zijn we gestart met een uitgebreide verkenningsfase. We vinden het belangrijk om onze klanten heel goed te kennen, zodat we een website maken die helemaal bij je past. Een website die, bij wijze van spreken, zit als een lekkere, warme winterjas.
Samen met onze vaste designer Cheryl Porcelijn van Cprecision hebben we een pakkend webdesign gemaakt. Daarna zijn we de website gaan ontwikkelen, waarbij we rekening hebben gehouden met al bestaande content op Tamara’s website.
Natuurlijk is het belangrijkste doel van Tamara’s website om bezoekers te overtuigen om Tamara beter te leren kennen en om uiteindelijk klant te worden. Een belangrijk onderdeel daarvan zijn de Call-to-actions. We hebben het eenvoudig gemaakt voor Tamara om per pagina en per blog een Call-to-action te selecteren. Op die manier is de website voor Tamara gebruikersvriendelijk, en bovendien blijft de website ‘strak in het gelid’, omdat er minder handmatige aanpassingen nodig zijn.
Het resultaat
Tamara heeft nu een website met een Premium uitstraling, die uitstekend past bij Tamara anno nu. Ze kan zelf eenvoudig met haar site overweg. Blogs en nieuwe producten toevoegen is een eitje.